Monday, April 23, 2007

Digital invitasjon

Ja, da var vi allredere klar med en ny oppdatering=) For øyeblikket sitter vi på rommet til Guro. Klokka har passert midnatt og tevannet har skvulpet fra seg i koppene. Rett over oss sitter Stian, Stephan og Martin og spiller russisk rullett (telefon-terror-varianten). For tiden er det Hege som får gjennomgå med spørsmålet om hva hun har på seg nedentil. Gutter altså!

Vi jentene derimot, sitter her og funderer på fremtiden og hva den vil bringe. Til høsten skal endelig Gurid og Turo få dyrke hybelkaniner sammen. Stedet er Ansgar og koden er 3'er. Dette ser vi begge frem til!! Et kommende år fyllt med kvalitets kvelder og middagsbesøk av kjente og kjære. Så folkens, vi legger allerede ut en såkalt digital invitasjon: døren vår vil alltid stå åpen :)


Jippi!!=)

10 comments:

Stian said...

Deilig å vite at døra alltid er åpen asså :)
Forresten, så burde dere lese kapittelet om orddeling i norskboka en gang til ;)
*harr harr*

Anonymous said...

ja, enig.. og hvordan dyrker man hybelkaniner? er det avgudsdyrkelse dere snakker om? skal dere gå Bibel & Avgudsdyrkelse til høsten? er litt redd for å gå inn den åpne døra deres nå merker jeg...

Anonymous said...

Hærli oppdatering jentår! Gleder meg te vår og sommer og grilling;) ¤Ansgarbabe¤ :P

--- said...

Dere to asså...det blir litt av ei bule:)

"Lund-gjengen" kommer, Stian tar med dessert.

turidguro said...

Så bra at Stian tar med seg dessert da!! Vi kan stå for kaffi og Te :)

Ikke noe problem å dyrke hybelkaniner! Det skjer som oftest bak noe, eks. sofaen, og under senga.. Se på ditt eget rom Ole så kanskje du forstår!! :)

--- said...

Guro har spesialisert seg på hybelkaniner under senga. Spør ho om tips Ole;)

--- said...

Jeg har mange venner. Bare se på ongdåmsbildan på sia mi. Alle de er mine venner.

Anonymous said...

Heisann!
Regner med sivilarbeideren også blir innvitert... Et godt visdomsord jeg har lært av min mor sier: "Den som smisker med sivilarbeideren, smisker med noe godt"

Sister Sister said...

Hei Guro!
Stilig blogg dere har skaffa dere! Så dere fortsetter på Ansgar?? Jeg skal på Bibelskolen i Grimstad til høsten-gleder meg kjempemye! Så har altså jeg og mi søster også fått oss blogg-hegglandsisters.blogspot.com. Klem fra Torunn.

turidguro said...

Hei Torunn :) Ja, vi fortsetter på ansgar. Gleder oss. Så gøy at du skal begynne på bibelskolen i grimstad!! :)