Friday, March 2, 2007

Gurid og Turo


Jadå;) Vi har altså tatt det store skrittet å opprette en egen "søgnemorr og vossafår" - side her på internett. På fagspråket kalles det for blogg, men dette er ikke en hvilken som helst blogg. Eier'ne er ingen andre enn selveste Guro og Turid (også kalt Turo og Gurid).

Det hele startet på det solfylte sørland, nærmere bestemt i Kristiansand by. Guro Øivindsdottir fra Søgne og Turid Knutsdottir fra Voss hadde begge forvillet seg inn på Ansgar Bibelskole. De hadde samme mål for skoleåret 2006/2007, men ingen av dem ante at dette første møtet ville resultere i et vennskap for livet.

11 comments:

--- said...

Tross min ustoppelige interesse for å kaste dere i kald snø eller i iskalde vannbasseng syns jeg faktisk at dere er to stk. veldig bra jenter. Og tross min trang til å kaste opptygga druer på dere, prøve å sette fyr på håret deres og nok ei gang kaste dere i snøen så syns jeg dere gjorde world wide web og dens tilhengere en stor tjeneste da dere oppretta denne fantastiske bloggen. Dere er utrolig gode mennesker, med en evne til å gjøre oss andre glade:) Og det er gøy å henge med dere.

Venter vel egentlig på dagen da alle mine misgjerninger mot dere gjengjeldes, selv om jeg egentlig ikke tror det er så mye i det.

Uansett, lykke til med bloggen. Måtte det bli en gøy blogg. Bare ikke la den splitte dere. Vet jo at Guro er litt fjortis og at det ikke skal mye til for å starte en god gammaldags chickfight;)

Neida, bare tulla:p

Hjarteleg helsning nasjonalromantikar:
Martin Roarsson

Miriam said...

hei snuppene mine! =)

så kult me blog!! :D dåkke e flinke.. stå på!! u go girls!! =)

Sko egentlig bare sjekka om det gikk an å legga igjen komentar.. hehe.. ska skriva en lang kommentar seinare.. hehe..

Hilsen ansgarmadrassen

Eline Helmersen said...

Halla! Ikke verst Guro! Nå har du blogg også! Æ er ei stolt storesøster! :) Grattis te både dæ og Turid! :)

Kos dere videre på Hånes og lykke te me blogginga!

Ubb og klem fra Øivindsdottir 2

Anonymous said...

Hei hei! Gratulerer med blogg! Jeg burde være æresborger/ridder av denne bloggen ettersom jeg var med å lagde den... :) men velkommen på nett!

Miriam said...

Dåkke har an.. sjekk bloggen min for nærmare info

Stian said...

Det

Stian said...

Ja, det jeg skulle si, var at det lukter bæsj av denne bloggen. Sånn derre jente-bæsj. En sånn en som har ligget i magen noen dager..

Anonymous said...

Heihei! Grattis med oppretta blogg! Interessante idear dokke kjeme med ;)Lykke til vidare med oppdateringa, det e vel det ej slite med når det gjelde min.. :P
Måtte finne på et anna namn, sida vi e i den uheldige (heldige?) situasjonen at det e 2 her på skulen som he fått det nydelige namnet.. so då valte ej den brasilianske fotball-versjonen (namnet mitt hadde nemlig blitt mirieiro viss ej skulle vore med på et brasiliansk fotball-lag;) ), for å vere litt tru mot mej sjølv (fotball e livet!) :)
No e det oppgåveskriving til ej bukka under.. :D
Ha en glimrande dag!:)

Anonymous said...

jadå, so detta e "bloggen".
Skal ikkje sei ka eg synest, i frykt for å bli lyst i bann, men eg skal gje deg Turid eit godt råd: kom deg heim til Voss og vekk frå denna fundamentalistiske ansgar-sekten...

Anonymous said...

sier bare: "serru den, så fårru den" hørte dere en klok man si engang i fordums tid.
kan jo si det at: "ser du disse sjølforsvarsknep/trix/kickas-moves´a, så får du disse i stedet!
Wooah! *smell! (#%!§?) haha..
for "pølsehuer"(yeah) som dere, betyr det at jeg kan mange flere som bare ligger på lur. dåon`t waind øpp de sliping "tråll in båx" -WORD- fred ut pølsepiker..

Anonymous said...

Hei lille storesøster Turid & Guro som eg ikkje har helst på enda!♥

Kjempebra side dekan har!
Men Turid... koffe tok du familien sitt kamera? Detr var det eg som brukte! Og så kjem du og berre tar det med deg ned til Kristiansand! Går og seie at du har fått deg kamera så har du berre rappa den frå din eigen familie! Makan!
Men go sia!♥
*Tomlane opp*♥

Klem frå turid sin " store lillesøster" Ellen ♥♥♥